Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Sunday, August 7, 2011

tau mcm mane cara nk bezakan berus bab1?!! sy tahu!!

panas !! panass !!! btl ke berus simplyct tu haram?? means mnggunakan bulu bab! kahh????
ohh payah nii.... even chokish xpenah beli makeup simply ct,, tp cleanser nyer ponah la den pakai.... ok jer cleanser nyer.... i loike! tp skrg ni bkn nyer berkaitan dg cleanser tu,, tp BERUS makeup nyer!!



haritu pg open day JABATAN KIMIA kat PJ tu.. and dorg ajar mcm mane nak bezakan samada berus tu berus bab! atau pn tidak!.... now meh chokish pulak ajar korg.. yg dh tau blh la refresh kan kot2 korg lupe... ngeee...


 

gambar ni merupakan pelbagai jenis bulu yg selalu digunakan dlm industri. Cube korg perhatikan disetiap hujung bulu2 tu... kalau korg tgk,, bulu yg last, no.10 tu, Hujung bulu ini mempuyai sifat yang unik iaitu hujungnya bercabang (split ends). tu lah bulu babi!! (dipanggil "Bristle" kerana bentuk mereka yang keras dan kasar). even korg potong bnyk kali pn,, stil die akan bercabang.. sng kn nk knl.. 

Allah telah memudahkan kita untuk knl halal haram,, terpulang kat hati kite nk meneliti atau pn nk amek ringan pasal hal halal dan haram ni... 

so nnt siape yg ade berus siti tu,, cube pg cek k!! nnt bgtau kat chokish,, bulu tu bercabang ke x ok..


cantik nyer u kalau bertudung kak ct oiii

so berkaitan dgn berus tu,, ini jwpn kak siti nurhaliza ku tersayang:::::::::

Apa yang berlaku di dalam konteks seperti yang tertera adalah tidak benar. Bulu yang dilaporkan di dalam lampiran tersebut BUKANLAH bulu berus yang terdapat di dalam produk SimplySiti tetapi hanyalah berus yang terlibat di dalam kerja pembersihan di kawasan kilang dan kerja-kerja menyamak dan penyucian menurut syarak telahpun dilakukan bagi memastikan tidak ada apa-apa langsung yang tidak suci terdapat di dalam premis kilang tersebut lagi sebelum proses pembuatan produk dilakukan di kilang tersebut.

Hanya yang terbaik untuk semua para pengguna maka Siti sanggup buat apa sahaja dan akan terus berusaha memperbaiki mana-mana kekurangan walaupun proses atau usaha itu mengambil masa dan kos yang lebih sedikit daripada proses yang biasa. Sekiranya sesuatu produk itu diragui kesuciannya, kami tidak akan menjual malahan akan menarik balik dari pasaran.



i lap u kak siti!!!

7 comments:

lovelyadibah said...

Owh..mcm 2 eyh?thanks for the info:)hi cik choki!dba dtg melawat.

apik's said...

begitu lah cite nyer cik diba.... bt open house nnt jgn lupe jmpot! ngeeee

MellProps said...

gud info lah awak..tak penah tau pun..

apik's said...

xramai yg tau kan.. dulu kite pn xtau.. cek dulu b4 beli k.. :)

nurshaf said...

ok, dah tahu nak kenalpasti, tapi xpernh ade berus2 ni, haha,,,next tyme nak ce tgk..
thanks.

Nurhusna Azidan said...

gud..gud boleh share dok?

apik's said...

fiq. : ur welcome.. nnt nk beli cek dulu k..

senah : boleh .. no problemo .. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...