Daisypath Anniversary tickers

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, April 19, 2018

Kejadian ...

Bila emosi tak stabil ..

Hari ni genap 19 hari berpantang ..
Makanya genap 19 hari berpisah dengan baby Khaer ..

Nurse datang Rumah untuk check up
And unfortunately the wound is not yet healed ..
They advice me to go to the clinic and meet the doctor ..

Di clinic ..

Patient xberape ramai and terpandang lah wanita2 yg masih dlm berpantang ..
With the baby ..
In their arms ..

Honestly
I feel lonely.. Empty.. Sad..
I had nothing in my hand except my phone ..

Tanya dekat Mr hubby kat sebelah ..
B .. Sedih kan kite xde baby ..
He said .. Sedih.. ~

Bergenang air mata..

Terdengar pula the mummy playing with the baby..
Said .. Hai sayang... Fatimah sayang ....

How I wish it was me ..


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...